bushen here i come

Nu loggar jag ut för ett tag. Har mellanlandat i Väsby och ska ta mammas bil upp till Söderhamn. Åker till morfar ute på landet ikväll och sen ut till farmor i vår sommarstuga imorgon. Det blir väldigt skönt att bara ta det lungt och träffa dem lite. Det har ju inte blivit något under hela sommaren så jag spontanbestämde att det måste ske innan USA!

Morfar har definitivt ingen uppkoppling (det är knappt så att mobilen har täckning där ute), farmor har massa datorer (eftersom resten min familj kommer upp imorgon också) och jag tror någon modemuppkoppling och någon 3G-uppkoppling, men vi får väl se hur det blir med uppdateringarna.

Idag började Fallens dagar, det känns jättemärkligt att inte vara där nere, det är ju det jag gjort den här helgen under de senaste sju åren! men men, kanske nästa år. David går på semester idag den fuskisen, han är ledig nu tills vi drar! jag är inte alls avundsjuk :) En annan person börjar också sin semester idag, hoppas han har det bra och gör något roligt nu.

Nä nu måste jag ta blomsterbilen (mamma tar med sig 1/3 av alla hennes 100 blommorna upp ungefär) och åka så att jag inte kommer upp för sent.

Ha en skön helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0