D day -5 dagar

Glömde ju skriva vad som är i packningen just nu:
- 5 klänningar
- 5 kjolar (fast en är bara att ha på hotellrummet istället för mysbyxor)
- 6 topar
- 1 zipkofta
- 1 jeans
- 14 trosor (dom får ju liksom inte ta slut)
- 3 strumpor (är barfota i alla skorna egentligen)
- 3 BH
- 1 nattlinne
- 4 skor (omöjligt att välja bort ett par...men dom är små)
- 1 vind/regnjacka

Funderar på mina militärshorts, ibland är det ju som sagt skönare att ha shorts än kjol men jag tycker ju inte det i 9,5 fall av 10. Sa till Sara att enda gången jag kan hålla med om det är ju kanske om jag ska rida på en elektrisk tjur eller nått....och den chansen...öhh risken, finns ju faktiskt :) Men jag får se.

Med det här har jag räknat att man kommer att vilja byta kläder en gång om dagen (bilen vs middag typ), att vi kommer att tvätta minst en gång och att jag kommer att handla en del (men inte allt).

Skriv gärna en kommentar om vad du tycker, är det galet mycket eller minimalt lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0