female bonding

Igår var det som sagt dags för veckans Treat-besök. Eftersom jag och Björn inte träffades något i söndags så har jag känt ett sug efter att träffa honom och snacka lite. Kände på mig att jag skulle ha planer i helgen så det kändes viktigt att vi skulle hinna ses i veckan. Han trodde det var något allvarligt jag skulle prata om eller så och satt lite på spänn första timmen men när han fattade att jag bara ville hänga med honom lite så blev han lugn :) Han åt rödspättan, den var tydligen sådär. Man lär sig vilka rätter man ska passa sig för och vilka som är riktigt goda.

Träffade på Wille och brorsan John som är kompisar från Treat, jag och Mia träffade Wille och en annan kille där för flera år sen och började snacka med dom och sen dess har vi varit kompisar, även fast vi inte hörs så mycket nu förtiden utan mest stöter på varandra där nere så är det alltid kul när man ses. Vid nio var Björn tvungen att gå och då gick jag och satte mig vid deras bord istället. Det var kul. Bondade lite med Willes tjejkompis som kunde lufta sina problem för mig lite, så pass mycket att hon under kvällen sa "ska vi gå på toa ihop"...och jag sa ja :) ja ja, det var ju för att kunna prata ostört utan att de andra höra men så är tjejer också i allmänhet av nån anledning. Wille sa att vi var som totala motsatsen till varandra, jag var logisk medan hon var helt ologisk kan man ju sammanfatta det. Jag tyckte det lät bra, jag älskar när saker är logiska.

image110
Fick mess från David, han var också och "fika" :)

Dom drog dock rätt så snabbt och jag satt kvar och pratade med ytterligare några andra av deras kompisar. Vid kl 11 skulle han jag snackat mest med dra hem och då kände jag att det var läge att göra det samma. När jag kom hem började jag prata lite smått med Lina på msn men kände att jag ville prata med henne istället så jag ringde och så pratade vi i tre timmar igen :) Halv tre la vi på och då somnade jag gott i sängen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm undrar när vi ska lära oss att man kan ringa på normala "vaken tider" ;)

2007-07-20 @ 13:04:35
URL: http://likar.blogg.se
Postat av: tröttis

Igår gick jag och la mig rekordtidigt 00.43 och såg allt att du hade skrivit fem minuter senare och frågat om jag var vaken, gissar på att vi skulle ha hörts annars så det var ju himla tur att jag sov :P

2007-07-20 @ 15:30:15
URL: http://toveinthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0