"fika"

Den här dialogen utspelade sig just mellan mig och Sara (Lindholm) på msn:

tove *på jobbet* säger:
men du ville inte göra nått idag eller?

Sara-jobbar fortfarande.. säger:
vi skulle kunna ta en fika kanske? har ingen lust att träna idag verkar d som

tove *på jobbet* säger:
en fika eller en "fika"?

Sara-jobbar fortfarande.. säger:
spelar ingen roll

tove *på jobbet* säger:
då blir det "fika"

Sara-jobbar fortfarande.. säger:
haha

Hon kommer förbi mitt jobb och så ska vi gå till Treat, det blir nog inte så sent men jag har lärt mig att inte ens uttala mig när det handlar om mig och Sara. Trots att hon blivit mycket lugnare sen hon blev tillsammans med Daniel igen så är det något magiskt (men tragiskt som en full david så poetiskt kläckte ur sig i fredags) mellan oss när vi träffas :) Sällan en kväll som slutar tidigare än 3, men men så ska det inte bli idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0