fre 13:e

Det är fredagen den 13:e idag förresten. Jag brukar oftast ha mer tur än otur men jag blir ändå nojjig, kan inte låta bli att vara vidskeplig :)

Carina har också gått på semester igår och jag kommer inte träffa henne igen förrän i september när jag kommer hem från USA. Nyss fick jag ett mail från henne där det stod "Du är en klippa, kom ihåg det och våga inte ens tänka på att bli amerikansk hustru à la Victoria Siverstedt eller nå't sånt!" i stora feta röda bokstäver (hon sa igår att jag inte fick operera brösten där borta?) Jag svarade med att skicka den här bilden till henne från Grönan och min första dag som blondin. Notera den nollställda blicken mot Alex och uppblåstbara-Barbara-munnen, ha ha ha
image80
(jag har bättrat på platinan lite, lyckades dock (tyvärr) inte retushera upp boobsen :)

Nu måste jag springa till tåget så jag hinner ut till Väsby innan det blir kväller, fick med mig Sara iaf, jätteroligt :)

Kommentarer
Postat av: Morrissey

HAHA trodde du var så blond för ett ögonblick!!!

2007-07-16 @ 00:24:35
Postat av: blondie

Ha ha, så går det när man inte ser till att ta reda på sånt själv. Fast jag kommer att vara det tills nästa gång vi ses! :)
(typ)

2007-07-16 @ 00:33:05
URL: http://toveinthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0