good for me...

Det blev en trevlig kväll, dom är ju alltid så gulliga på Treat, passade upp på oss hela tiden, bla så vi skulle få ett bord ute. Träffade 19-årige Olle som jag och Mårten träffade och hängde med en kväll för ett halvår sen eller nått, det är kul när man känner igen folk, jag är där för ofta, fast på senare tid alldeles för sällan egentligen.

När uteserveringen stängde och vi var tvugna att gå in träffade vi Ronnie from NY. Ensam i Sthlm och är här som babysitter for his uncle, känner att det kommer att vara ytterligare en jag tar under mina (sociala) vingar :) Vi satt och snackade om road trips och vad han har åstakommit under hans 21-åriga liv. Alltid kul att snacka med trevliga människor och inte som de som satt brevid oss och stirrade hela kvällen (två olika sällskap på en kväll, what the fuck!) Dom stängde ett, vi (inkluderar både jag och sara) ville gå vidare men jag sa nej (det har aldrig hänt förut) så jag gick hem medan dom drog in mot Stureplan, big step...BIG STEP, jag tänker på peter...

image60 
Ronnie & Sara


PS. kom hem och hela sovalkovel var mörk, när det händer brukar jag alltid ta hjälp av någon (ringa eller få dem att komma hit och kolla) men nu är jag själv så nu tänkte jag att jag får fixa det själv faktiskt, jag kan själv (om jag måste). Letade runt lite innan jag tänkte att det måste ha med en lokal strömbrytare att göra, letade lite till innan jag hittade en strömbrytare på en grenkontakt som var av, chi ching! jag är inte så dum som jag ser ut (eller som folk vill få mig att va), tryckte på den och så gick dator och allt igång igen, jag är ju ett geni....om jag får säga det själv...och det gör jag ju gärna göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0