gratisnötter

Det blev inte sushi, det blev mat på Treat (servitören bara log åt mig när jag kom igen), 10 bitar lax = 85 spänn (och det är billigt!) kycklingspett inkl stöl = 79, man märker ju själv vad som är mest kostnadseffektivt ;) Nu var dom slut så vi fick ta torr fläskfile istället men det var ok. Hade inte haft mitt snack med Sabrina än så det var bra att äntligen träffa henne, hon har träffat en kille så det blev mycket prat om det också, bättre med positiva grejer.

Dom är som sagt väldigt gulliga, idag så fixade dom plats ute åt oss igen och senare på kvällen kom dom och bjöd på spontangratisnötter, både en chili och en vanlig...men i shotsglas! Jag är väl inte där riktigt än, ha ha, jag jag måste nog jobba på det lite till :)


Söta Sabrina, mininötterna och kines-tove.

Snackade med Barry och vi sa att vi ska ses imorgon igen, jag har fortfarande inte städat (han har ju sett när det är som värst men ändå) och jag har inte råd att äta ute egentligen. Så kanske att det blir samma imorgon igen? det är ju lite knasigt men det blir så ibland. Han har ju visat mig sitt lokal-häng och då får väl jag göra detsamma :)

Kommentarer
Postat av: sabrina

Vad härligt det var att träffa dig ige, som alltid iofs, men just nu kändes det som om vi båda gått framåt i livet!...
"kines-tove" var ju den roligaste kommentaren, hehe, gulligt tycker jag! :)
Nu blir det läggdags efter alldeles för många glas vin en torsdag, hehe, men som tur är är jag ledig imrg! ;D
kraam!

2007-07-13 @ 02:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0