halvpackad

Nej jag menar inte mitt tillstånd efter att ha varit ute med Lajjo och Ulrika ikväll, det blev nämligen inget eftersom Lajjos kompisar bangade. Men det kändes ändå helt ok, hade dom varit på så hade jag såklart velat träffa honom en sista gång men nu var det rätt skönt att bara vara hemma och fixa.

Det här har jag fixat inför resan under eftermiddagen/kvällen:
- Packat alla kläder och skor (alldeles för mycket enligt Anders...jag håller med)
- Sorterat och plockat in all övrig tvätt i skåpen (60 trosor och 30 par strumpor bla!?).
- Diskat
- Fixat biljetterna (Henrik var på Öland så Ernest åkte och hämtade dom och kom och lämnade dom till mig, gulle)

Det här har jag inte fixat inför resan under eftermiddagen/kvällen:
- Städat undan prylar
- Dammsugit och dammat
- Städat toan
- Tagit bort fransarna (ska göra nya imorgon och dom bör vila emellan).
- Köpt toapapper

Det här har jag gjort när jag istället borde ha fixat inför resan under eftermiddagen/kvällen:
- Spelat Winnerbäcks alla skivor 9,5 timmar i streck (hann med två hela omgångar)
- Letat efter folk som har bloggar på blogg.se (jag ligger på 23:e plats i listan av 786 i Sthlm 26-28 år?)
- Chattat (det gick jättebra att bara skriva ibland tills det att Lina kom in efter åtta, sen dess har jag varit fast här)
- Röjt nattduksbordet (kan inte fatta allt konstigt jag har i mitt nattduksbord...och nej inte bara sånt snusk som ni tänker på :)

Vilken lista man än vill fokusera på så är jag helnöjd med att jag nu kan känna att jag redan har packat väskan, eller åtminstonde halvt packat om man räknar med alla prylar som ska ner också (just nu är väskan redan full men jag får väl revidera). Så många dagar innan resa är rekord!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så rolig, världens mest organiserade människa som gillar det. Du är otrolig :) Du är bäst helt enkelt!
KRAM och lycka till! Johanni

2007-08-02 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0