helt ok

Jag skulle nog ge filmen igår 3 st T, den var rätt bra med tanke på mina förväntningar. Sara (som varit så himla rädd innan :) dissade den totalt och tyckte den var kass och töntig, knappt ett i betyg tror jag hon hade gett. C-G Karlsson recenserade den i God morgon-soffan imorse och gav den en lite svajig trea. Han jämförde den med Hitchcocks "Fönster mot gården" och jag tyckte väl att jag kände igen handlingen lite (även om jag inte är någon expert på klassikerna!) Man får ta det för vad det är och då var det en helt ok film som spårade lite åt klyscheri-hållet på slutet. Han sa även att han trodde att vi skulle få se mer av huvudrollsinnehavaren Shia LaBeouf i framtiden.

C-G recenserade även Simpsons-filmen, den fick en klar fyra! Jag och Ulrika bokade biljetter igår, Mårten, Lajjo och Pär (en annan gammal kollega som sen gick över till Filippa K) hade ju redan så vi går på bion och hittar nog på något kul efteråt. Får se om det blir någon fekke (ha ha) ikväll redan som vi prellade lite i tisdags när det inte blev något. Simpsons var förresten och hälsade på redan på biografen igår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0