hmmpfhh

Skulle bowla/kubba/minigolfa eller nått med Åsa & Jonas ute i Väsby kl 13 typ. Johanna rinde och väckte mig precis och frågade om jag kanske iaf ville ha något att äta (klockan är nu alltså efter 16). Hmm, jag ställde klockan på 13.30 men det hjälpte ju inte. Det var faktiskt länge sen jag var så här trött, även om man kommer hem vid 6 så går man ju ändå upp vid tidig eftermiddag. Nåja så är det nu, jag sa att hon inte skulle göra nått för min skull och att jag kommer nu på direkten. Nästa buss går 35 så jag får skynda mig och skriva om gårdagen senare.

Kommentarer
Postat av: Johanni

Du såg inte såå trött ut när du kom runt fem ;) Du kompenserade din sena ankomst med råge. Det var en del som klarades ut och det verkar ju som om det händer en hel del i allas liv just nu. Berg och dalbana som du brukar säga. Fast helst vill jag ju ha benen kvar...Sov gott vännen! Vi ses! Puss och kram från Johanni

2007-07-08 @ 02:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0