lajjo

Lajjo is home! :) Min förra chef och vän är hemma på sommarsemester från Hong kong, han flyttade dit i november för att bli marknadschef för Asien (på det här företaget jag nu jobbar på men inte vill nämna vid namn) och därefter har vi bara träffats i julas och vid ett landsmöte i Sthlm i i slutet av mars. Men nu när han är här igen så känns det ju som det inte gått nån tid alls.

Varje besök har ju innehållit någon slags fest och man saknar verkligen hur roligt vi brukar ha det. Man kan ju lugnt säga att mina kollegor skulle döda mig om jag la upp kort på dem här men bara för att illustrera lite hur det kan gå till så bjussar jag lite på mig själv istället och censurerar de andra :)


Första tre sommarfesten, andra tre Pub Anchor :)
(obs! hårdrockarna är inga kollegor utan endast props)


Får se vad som händer den här gången men det är ju sommar och Sverige så vad kan gå fel :)

Det finns ingen människa som Lajjo, han är så glad, rolig och energi-givande. Man kan inte bli annat än glad när man är med honom (undantagett vissa jobbfall), han har ett sätt som får alla människor att känna sig så speciella och att man klarar vad som helst bara man bestämmer sig för det. Nu blev det lite lovebombing där men man kan inte annat, hoppas att han ser efter sig själv bara, det verkar vara ett högt tempo där nere, vill ju att han ska komma hem i en del och inte sönderstressad.

Nu blir det....middag med eva igen, först H&M och sen får jag nog skicka henne och köpa ut åt mig, vågar inte gå in själv för nästan 3:e dagen i rad :)

PS. Han tyckte det var lite jobbigt att hans flickväns blogg kom så högt upp i sökresultatet på Google då man sökte på hans namn, undra vad som händer nu när jag nämnder det här? Hoppas jag inte kommer upp på listan, vill ju helst inte att mina kollegor ska hitta den här bloggen, dom hör min babbla så mycket på jobbet ändå så det behövs inte mer :) men det ligger ju på
i n t e r n e t så man får väl skylla sig själv då. Har lagt till länken till Sara i min länk-lista iaf, hon är så skön (och dom har världens sötaste son!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Äter du nånsin något annat än rå gammal fisk? Kul att se hur många "langare" du sakffar till slut :)

2007-07-03 @ 19:20:46
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0