lunch uppe i det blå

Ville få in en sista lunch med Sara eftersom jag kommer att få sån abstinens efter henne när jag är borta :) Är lite stressad nu när jag också måste fixa massa grejer under lunchen och sen gå till frissan redan innan 15 så vi tog en snabb lunch uppe på Åhlens tak. Det var jättehärligt att sitta där i solen och blicka ut över Klarabergsgatan med Klara kyrka, åt en ok risotto med bröd och tapenade, mums.
(fick min nya kompis av henne också äntligen...som jag sen höll på att glömma på stolen när jag gick därifrån, sara fick påminna mig!! :)
image191image192
Fransarna känns bättre idag, det gäller bara att vänja sig. Tack snälla Mia-gumman för att du pysslar om mig och gör mig lite fin, luv u!

Nu ska jag gå och bli blonde bimbo for real!
;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh, det är så mysigt att äta ute. Var inte du med när vi åt på Kulturhusets uteservering uppe på taket?
Ha det super i USA nu!
// Johanna

2007-08-02 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0