menlös info

Tio första:
1. Första bästa kompis: Lina
2. Första bil: Ford Mondeo -95 (köpte 2002 och äger nog fortfarande)
3. Första kärlek: Jens Tillberg... vi lärde känna varandra när jag var tre (han är ett år yngre), kärleken höll i sig till jag var sex ungefär
4. Första husdjur: Spike och Mädjesty (döpt efter My little pony-figurer...jag hade slottet också) två st urgoa eldsalamandrar (i sex årsåldern).
5. Första semester: Det var väl uppe i Söderhamn mest hela tiden, längre utflykt än så var nog till Gotland med familjen när jag var sex (mycket hände när jag var sex år :)
6. Första jobb: Jobbade extra på min farbrors företag Erixon & Bonthron i ettan på gymnasiet, satt i receptionen och fick öva på min tyska eftersom de jobbar mest med Tyskland. Ungefär samtidigt jobbade jag extra och packeterade flygmat på Top flight catering, löpande band men jättekul eftersom jag jobbade med Lina och Åsa och andra sköna människor. Vet inte vilket av dom som var först?
7. Första köpta skiva: Vet inte riktigt men jag tror Bobbysocks (jag och Sara F VAR Elisabeth och Hanne med likadana spetshandskar och allt :) på LP såklart.
8. Första riktiga kärlek: Pierre, första seriösa pojkvännen on and off mellan 14 och 16 år
9. Första piercing: Fortfarande inga, nickelallergi :(
10. Första konsert: New kids on the block! Globen 1990 (tror jag) DET var kärlek det :)

Nio sista:
(fy så hemskt jag hoppas att dom menar senaste?)
1. Sista alkoholdrycken: Staropramen igår på innergården
2. Sista bilfärd: Med Henrik hem från Jossan i tisdags
3. Sista filmen du såg: Disturbia
4. Sista ringda telefonsamtal: Lajjo (men han svarade inte)
5. Sista bubbelbadet: På SATS Vasagatan med Eva och Jossan nån gång i våras.
6. Sista spelade cd: Jag spelar aldrig CD-skivor men jag tror det kan varit Metallica på nån efterfest.
7. Sista gången du grät: Hela veckan efter midsommar, tror alla tårar tog slut då.
8. Sista måltiden: Tortelloni i måndags kväll.
9. Sista daten: Sysslar inte med sånt.

Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
2. Blivit arresterad? Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
4. Varit på tv? Ja
5. Fått ditt hjärta krossat? Ja
6. Busringt till nån? Ja
7. Ljugit? Ja
8. Räddat livet på någon? Nej

Sju saker du har på dig:

1. Lila top med svarta elgitarrer på
2. Svart kort-kort
3. Svarta leggings
4. Leopard ballerinas
5. Svart BH
6. Svarta spetstrosor
7. Min döskalle-klocka

Sex saker du gjort idag:

1. Gått till jobbet
2. Kommit på att jag glömt datorn hemma och istället snott Mårtens dator
3. Fixat extranyckel
4. Köpt en Pepsi Max
5. Skrivit ett blogginlägg
6. ...men mestadels jobbat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min mobil
2. Min dator
3. Mina Ipods
4. Min kajalpenna
5. Min digitalkamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0