metallica

I got tickets!! Eller ja, inte än riktigt men har blivit lovad. Det ringde en kille från Jönköping igår som kunde skicka dem om jag satte in pengar, det är ju lite risky men man får väl lita på honpm. Får den för det billigaste priset jag sett i nån annons också, 1100:- Jag hade kunnat lägga 3-4000 men då hade jag gjort det gråtande. Jag har ju egentligen inte råd men måste bara se dem igen! Det låter kanske dumt men med tanke på det så tar jag nästan riskera att han blåser mig, om jag får dem är det billigt, om jag inte får dem får jag ut och leta igen. Jag får gå själv för det är ingen annan av mina vänner som är beredd att betala "Blocket-priser" för dem, men det gör inget för jag är ändå bara i min egen värld då :)

Det verkar som de kör One (för er som missat det...världens bästa låt!) som extranummer och då är jag nöjd...eller det är jag hur som helst men kör dom inte den blir jag lite ledsen. Då får jag väl gå till Pub Anchor och beställa den av DJ'n som vanligt och sen vänta och tjata tills han blir arg och inte spelar den i ren protest, same old same old :)

Just nu är jag så glad att jag känner för att skaffa barn på studs bara för att kunna sätta min plan i verket och döpa henne (om det blir en flicka) till Metallica. Jag tycker att det är ett jättefint faktiskt, stuntar i vad alla andra tycker!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0