midsommar

Midsommar var mycket bra, vi åkte direkt ut till Helenas stuga när jag kom ner på torsdagen, mysigt att träffa alla kompisar. Första kvällen var lugn, bara satt och drack öl och pratade. Jag och David ända till 6 på morgonen (Peter var annars sist och gick väl och la sig vid max 2) men det blir så när man inte träffas så ofta, då vill man prata så mycket som möjligt, IRL liksom, ha ha webnerd.

Själva midsommarafton började väl lite segt med trötthet och konstant regn men framåt eftermiddagen kom vi igång med första ölen och sill-lunch. Det var gott och trevligt och tiden gick lagom långsamt, till en början iaf sen var klockan helt plötsligt tolv på natten, vi glömde t.o.m. grillningen på kvällen :) Men det var nice, pratade mycket med min kära vän David som det som sagt annars blir mest på msn eftersom man bor på olika håll, då är det trevligt när man kan hänga på riktigt.

Dagen efter sov vi länge, jag, David och Lisa hade bakis-flams i sovrummet, vi grillade och sen hem på eftermiddagen. Den här dagen var det såklart strålande sol också. På kvällen kom Peters mamma och lilla Alfred och hälsade på, det var mysigt och träffa dom. På söndagen var vi och fikade med Gunilla på Slusscafét också så det blev lite quality time även med familjen.

Over all en bra helg, men som slutade helt förödande (tillbaka till det senare).

Midsommar
(jordgubbar och glass som jag inte var sugen på utan sen gav bort till Peter istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0