mr Bear

Det var väldigt trevligt på Treat igår, lyckades få dit Sara också, hon kan ju inte annat när hon får erbjudande om att umgås med så trevliga människor :) Vi åt mat (kycklingspetten där är faktiskt väldigt bra, framförallt till det priset) och drack billig öl. Det var ju onsdag och således medlems-kväll men jag orkade inte dra fram mitt medlemskort (som jag på nått sätt ändå inte skäms för att jag har :) Det blev lagom lugnt och redan innan tio gick jag och Jessie en promenad hem till hennes morbror vid Karlberg för att sen gå tillbaka hem till mig....och sätta oss och prata och dricka vin till 3 på natten, det kanske inte var lika bra. Men mysigt, kommer sakna henne under de här månaderna!


Sara älskar Måns :) å jag och Björn kör...

Måste bara skriva några rader om Björn, vår krambjörn som man alltid kan lita på att han hakar på. Vi konstaterade igår att han är stans hetaste singel (eller var det jessie...eller sara?...) och funderade lite lätt över om jag kanske kunde lägga upp en slags kontaktannons åt honom här :) Men nä, han behöver inte det, kommer träffa värsta schyssta bruden ändå snart tror jag. Tänkte berättade för honom om min livssituation och han förvånade mig genom att säga det jag skulle berätta redan innan jag öppnat munnen, han känner mig verkligen bra. Även om han alltid skojar om att han är rädd för mig och att vi umgås alldeles för mycket ibland så vet jag att han är en riktig vän. Det känns skönt.


...vår standardpose som vi lärt oss av....




...Andi (en annan tysk som jag diggar hårt) man kan säga att han bara har en "look" :)


Ikväll är jag bjuden ut till förorten till det som Barry kallar "my swedish home", dvs restaurangen Lilla Barkarby där han äter de flesta av sina mål (dvs de gånger han inte är inne i stan och hänger med mig) och dricker massa belgisk öl. Det ska bli trevligt att för en gångs skull dra sig utanför tullarnas gränser (det händer inte ofta kan man säga, jag lever mitt liv i Sthlm City...ja å så Thn City också då ;) man är ju sällan i Barkarby annat än när man blir sugen på lite Glimma 100-pack värmeljus :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ok, jag har tydligen ambitionen att lära mig er pose oxå ;) I alla fall om man kollar på bilderna :) De har jag ju inte fått ännu... från när jag va i sthlm, när du va hemma!

2007-07-05 @ 18:36:07
URL: http://likar.blogg.se
Postat av: Sara

ja, this is crazy, jag har semester,solen skiner o jag borde sova... blå himmel utanför, bedtime for me now, hope you enjoy your time with Metallica =)
puss o kram

2007-07-06 @ 05:34:48
Postat av: Sara

come on, he is sooo hot, me like =)

2007-07-06 @ 05:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0