my hood

Glömde ju skriva igår att efter jag gått från ena stammis-stället på väg till det andra (7-eleven) så var det en man som hejjade på mig på gatan. Det tog ungefär några sekund innan hjärnan kopplade vem det var men sen så, det var ägaren till mitt sushi-ställe :) Kände inte igen honom i de kläderna, men som tur var han jag hejda mig från att ropa det tråkiga skämtet efter honom och sa istället att jag först inte kände igen honom utanför restaurangen. Det är ju lite kul faktiskt :)

Inne på Sevvan var det också samma kille som vanligt men han försöker alltid va proffsig och inte så snackig. Han som var tidigare blev man tjenis med (kan vara för att han alltid jobbade när jag kom dit tre ggr om dan dygnet runt :) men han som varit senaste året är inte riktigt lika. Igår snackade vi dock lite, det känns bra, ses man ungefär en gång om dan så vore det ju konstigt annars.

image66
Var tvungen att ta kort på löpet utanför 7-eleven, det finns inte mycket i klassen "dumt att reta upp sig på" som jag kan bli så irriterande på som löpsedlar. Fatta dom som jobbar med det, jag skulle (nog) hellre städa toaletter än att ha dem på mitt samvete! (man förstår ju att det handlar om typ en liten sticka han har fått i fingret)


Det blir Treat idag också, som sagt en samling av flera olika faktorer. Jag förväntar mig ett leende när jag kommer igen men jag kommer också skämmas lite :) Sen får det vara nog, imorgon får jag ladda någon annanstans, det som står gäller på Metallicas svenska fan-clubs hemsida är Harry B. James. Det känns lite konstigt men ligger ju nära mitt jobb. Vet dock inte vem jag kan få med mig :( Någon som känner för att ta två öl och lyssna på världens bästa musik innan jag drar vidare till Stadion? ;)

Kommentarer
Postat av: Lars Ulrich

Du som gillar Metallica, fuska inte med google


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0