not so bimbo...

Äsch, det blev inte så mycket blondare...eller tycker inte jag iaf, kanske lite men inte så jag trott. Fast både frisören och Ulrika när jag kom tillbaka på kontoret sa att det verkligen är skillnad! Det är väl som med fransarna, man är blind när det gäller en själv.

image193
Before:
Karl vill inte va med på bild om den "ska spridas" sa han...tror att det här räknas till det :) På bordet ligger inspirationen, Avril Lavignes
bilder från ett vårnummer av Arena Magazine

image194
image195
After: Any lighter?

Nu är bloggen på g, ska bara förankra tanken ordentligt hos Tommy boy innan jag ger ut länken. Han hade lagt upp en bild från dagens Trollhättan, där spöregnade det, här i Sthlm skiner solen som vanligt(?) och jag ska ta och njuta av Gerdas uteservering iaf en gång för den här sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hellu blondie!!!
Tack för en trevlig lunch idag :) (men lite för kort för att vara vi... hehe)
Jag tycker definitivt att ditt hår ser ljusare ut, men sen är det ju svårt att avgöra det av dina mobilbilder.. Ni får lägga ut bättre bilder fr er resa helt enkelt ;)
Puss o kram
Kommer sakna dig här hemma...

2007-07-31 @ 19:18:05
Postat av: Johanna

Tja, va snyggt det är! Jag är stolt över dig att du vågar på dig en ny Toveinthecity-look!
Kram på dig!

2007-08-02 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0