prislista

Satt med våra nya kollegor hela dagen igår så de fick en genomgång av företaget i allmänhet och kampanjarbetet i synnerhet. Idag har vi fortsatt och jag har lärt Veronica göra prislistor, det är så fruktansvärt tråkigt och som tur för oss produktionsledare kommer vi ju inte att göra det längre eftersom det blir ett produktionsledarassistent-jobb och Matilda ska göra det istället. Men jag tänkte ändå att det kan vara bra att hon vet hur det går till och framförallt så att hon vet hur mycket hon ska uppskatta att Matilda gör det :) Båda är iaf jättegulliga och det känns bra att New media-avdelningen har vuxit ända till 10(!) personer. För bara tre år sen kanske så var det bara jag och Carina.

Nu så blir det sushi (utgår jag ifrån) med Sabrina på min innergård. Jag har inte ätit det på en vecka, känner mig mycket duktig! Till och med så att när vi var på East igår på lunchen och alla andra tog sushi (utom veggo-ullis) så tog jag lax med mintsås istället. Not bad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0