simpsons

The Simpsons movie var en liten besvikelse, man har ju håsat upp den nu så himla mycket så då kan den ju nästan inte bli så bra som man hoppas. Alla recensenter har gett den fyra i betyg men jag skulle nog säga en trea, den skulle helt klart va bättre att se hemma. Trodde att den skulle vara lite roligare, lite mer action och lite längre dragna skämt. Men men, den var ju inte dålig, bara inte levde upp helt.

Efter bion gick vi till ett ställe och käkade middag och tog några öl. Förutom jag, Ulrika, Mårten och Lajjo så var som sagt Pär, som var ansvarig för vår grupp innan Lajjo, med och det var så himla kul att träffa honom. Jag har inte ens mött honom sen han slutade på H&M i september. Han är en sån där kille som ensam kan underhålla ett helt rum, han är så rolig med sina historier (påhittade eller sanna) och sin kroppsmimik så att man skrattar så man gråter :)

Maten var helt ok och efter det ville vi gå till Pet Sounds och dricka öl men det var så himla packat, så gick vi till WC istället, jag hade aldrig varit där men det var riktigt bra, schysst musik och soft stämning. Alla var sega, jag var ju bakis, Lajjo sjuk och Pär är alltid lugn (ännu mer efter att han fått barn) så det var ju inte råpartystämmning men det var bara mysigt att sitta där med dom som man alltid har så skoj med.

Framåt tolv bestämde vi för att det inte skulle bli nå mer drag utan att vi skulle gå hem. Jag hade snackat med Sabrina som skulle till Ohlsons att jag skulle komma förbi där men hon skulle inte bli så sen så då drog jag till Blue Moon och träffade Mike (australiensaren från i torsdags) istället. Han är en kul kille, vi satt mest och snackade och drack whiskey.

Idag har jag varit grymt bakis (fast mest trött) och typ sovit hela dagen men nu börjar jag komma igång lite igen och Sabrina är på väg. Vi ska nog bara ta en soft kväll (natt) och snacka och käka glass :)

(jag skrev inlägget kl 23 men glömde publicera det då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0