sista helgdan

Ok, nu har Sabrina precis dragit hem och jag borde ta tag i mitt liv. Det här är sista dagen som jag är hemma och har tid att fixa innan torsdag, nja på onsdag är jag hemma också men det är sista dagen och den får jag inte räkna med, då ska jag bara vara hemma och göra ingenting! Har en hel del kvar på listan men tyvärr så är batterierna slut i lap topen och det är där jag har den riktiga listan, har försökt att återskapa det men det känns som jag missar något.

Ikväll ska vi kanske gå ut med Lajjo, han skulle passa på att köra en sista helkväll med sina killkompisar innan han flyger tillbaka till chingchong-land imorgonbitti. Jag tyckte ju kanske att det var lite konstigt att ha den kvällen natten innan man ska flyga massa timmar men jag vet inte, antingen så ville han bli helt frisk från halsflussen först eller så är dom andra i restaurangbranchen och van att gå ut på söndagarna? Jag tror att det blir av men då gäller det att jag skärper mig med fixet nu på dagen! Imorgon ska jag till Mia och göra behandligar och sen träffa Andi som är i landet och hälsar på :) På tisdag ska jag bli blondie på riktigt och sen kanske ut lite efter det. Så idag är som sagt sista chansen.

Så nu måste jag sätta igång, Itunes är laddat med Winnerbäck och jag är faktiskt lite peppad :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Hej vännen! Du är så underbar, tack så jättemkt för en helt fantastiskt skön kväll igår och morgon idag :)
Jag lovar att vakta din apartment som om den vore min bebis! :p haha . kraaaam

2007-07-29 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0