sommar igen?

Söndagen var rätt så händelsefattig kan man säga, bara ute i Fresta och softade. Björn ville inte leka med mig, eller jo fast senare då vi skulle äta middag (känns lite som när man var små igen :) Pratade med Lina i telefon i 1,5 h (det känns också igen sen barndomen) och efter middagen chat med grabsen som kommit hem från Oslo, Barry och Lina igen. Man är verkligen duktig på att umgås på det sättet. Stannade där till idag också, sov endast 2,5 timme ("som vanligt"), satt och skrev på ett brev tills jag inte orkade längre. Snurrig i huvudet idag men det känns ok, min kropp börjar bli van. Åkte med mamma så jag var på jobbet innan 8 iaf, det var skönt.

Idag är det sommarväder igen, gick ut och satte mig i Kungsan på lunchen, tänkte ta ett kort och lägga in men jag glömde, var för inne i det jag läste.

Nu ska jag ner och möte Sara L och sätta oss ute nånstans, senare ikväll kommer Eva M också :) (som jag inte träffat på jättelänge!!)

(nu har jag lagt till Haga-korten, väntar fortfarande på Björns, skulle få dem till helgen)


Kommentarer
Postat av: Björn Sjöberg

Jaha ja! Blev man uthängd igen då. Är ju faktiskt inte mitt fel att vederbörande inte hade tid att ta en promenad i söndags. Hur var det nu med namn och bild på internet.... =)
/krambjörn

2007-07-17 @ 13:14:18
Postat av: tove

Ha ha, jag äger alla rättigheter till krambjörn så det är lugnt. Det är ju ännu värre när du skriver ut hela ditt namn i kommentaren, Google-vänligt och bra :)

2007-07-17 @ 13:21:31
URL: http://toveinthecity.blogg.se
Postat av: Lina

Dax att uppdatera så jag får ngt att läsa ;)

2007-07-18 @ 15:07:02
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0