svenne-program

Det blev en väldigt lugn och tidig lördagskväll. Jag kom iväg sent till Micke och när jag väl var där skulle jag laga min tortelloni (jo men dom heter faktiskt så) med mozzarella, skinka och rostade pinjenötter. Micke hade sagt på telefonen tidigare att det fanns så mycket bra att kolla på på TV:n under kvällen, vi kollade på sommarkrysset medan jag åt. Jag är ju lite allergisk mot sånna här svenska familje-underhållningsprogram och det sa jag till honom men han upskattade inte när jag bytte till "All access" på MTV medan han var och snackade med Jensa :) Efter det var det födelsedagsfirande av Vickan och det var ju faktiskt kul med Johan Glas och David Batra men däremellan med uppträdanden och så vet jag inte riktigt. Jag vet inte varför jag hyser ett sånt starkt agg till sånna slags program, dom är väl trevliga(?) "Jag kollar på svenne-program" skrev jag till David, det beskriver det bäst tycker jag :)

Funderade på att sova över igen men Micke är van vid att gå och lägga sig tidigt med Emsan och ville gå och lägga sig redan innan tolv så då traskade jag hem till mamma & pappa igen. Fick iaf låna ett paraply för nu på kvällen så spöregnade det helt plötsligt. Jag upplevde en liten deja vu från spanien då 97% var dåligt väder och jag klafsade runt i leopard-ballerinasen hela veckan (bla ner för halva Gibraltar i spöregn). Här hemma har jag suttit framför datorn och snackat med Sabrina, Nyström och Johanni och umgåtts lite mer med m&p och kollat på gamla kort som pappa har i datorn. 11.000 kort fanns det dock så vi var tvungen att lägga ner för att gå och lägga oss. Anders berättade att han hade fått reda på att hans fasters lägenhet vi ska bo i i San Diego är en 4:a på ca 150-190 kvm, nice :)

Nyligen ringde Sabrina, hon satt på långa 545:an på långtur runt Väsby och så hade bussen oväntat bestämt att Fresta var slutstationen istället för att gå hela vägen runt. Hon tänkte kolla om vi hade någon bil i närheten men Jesper har gått och lagt sig och alla vi andra har druckit vin. Så det fick bli taxi, så onödigt och dyrt. Nu har mamma tjatat att vi ska gå och lägga oss ett bra tag så nu blir det nog natten!

Kommentarer
Postat av: Johanni

Tack för the conversation at MSN. Det är skönt att fått lite klarhet i allt. Så mycket som händer omkring oss, så det är läskigt! Wish me luck med Stefan, ha ha! Ha re bra så länge...
Sov sött lilla Ballerina-tjejen!
KRAM Johanna

2007-07-15 @ 02:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0