taskig timing :)

Igår var jag och hälsade på min blivande guddotter, hon har blivit två månader äldre sen sist och växt en hel del. Så söt, jättestora runda ögon och pappa upp i dagen. Vi bara pratade och umgicks hela kvällen. Det är så mysigt att träffa Anders och Kattis, dom är bra vänner. Anders och jag går ju way back och jag är så lycklig för att han har träffat en så underbar människa som Kattis, puss på er!


Jag fick en hel påse med strumpor från H&M:s utförsäljningsrum men pappa är så dum och sätter dom på huvudet på mig :(


En konstig sak som hände bara var att vi kom fram till att jag kommer hem från USA morgonen 1/9 och att dopet är 1/9 kl 13!! Jag förstår inte riktigt hur det kunde bli så när vi pratat om det så mycket men det får går bra ändå, pappa ska komma och hämta mig och skjutsa hem mig för att byta om och sen vidare till södra sidan stan. Det är ju tur att det finns en gudmor till som kan ta emot både mig och Lovisa om jag tuppar av i kyrkan :)


Måste ju visa kort från när jag var där sist också och lillgumman bara var 2 veckor gammal!) (svårt att få kort där både barn och föräldrar ser bra ut :)

(alla som känner till sin sällskapsresan uppskattar förhoppningsvis rubriken :)

Kommentarer
Postat av: David

Om du inte vet det ännu så är det kl 08.15 den 1:e september du landar på Arlanda. Jag är lite av en pappa till dig känns det som ;-)

2007-07-20 @ 17:38:34
Postat av: mia

-vet du vad du har HEDLUND?
*taskig tajming!
BONUS:
1,-NÄÄ MAN FÅR PASSA SIG , FÖR ANNARS SÅ KAN MAN BLI SOM HEDLUND, ELLER HUR HELDLUNG!
2, -HÄR I NORRLAND ÅKER VI INTE UTFÖRS, BARA SLÄTTFÖRS!
3, -JAG KAN JU INTE RÅ FÖR ATT JA ÄR SÅ BLYG!
-BLYG? DU ÄR JU SJUKLIGT TYST!
KRAM PÅ DIG GUMMAN.... KUL MED LITE UPPDATERINGAR..
hälsa släkten !!!!

2007-07-22 @ 12:30:10
Postat av: dottern

...och det uppskattar jag jättemycket maffia-pappa Bergiono :)
(å en kram till lilla my)

2007-07-22 @ 16:38:20
URL: http://toveinthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0