tonight's the night!

Skrev det här igår men glömde publicera det så det kommer lite retroaktivt, dagens inlägg kommer senare :)

Ikväll smäller det, big time!! Gick och lyssnade på Ipoden från Ullevi-konserten imorse på väg till jobbet och där smäller det en hel del i början av "One". Kunde inte få bort leendet från läpparna :) Nu har det ju regnat trist hela dagen så humöret har sjunkit betydligt men sen skrattade vi lite med kollegorna och jag har poppat i lurarna så nu känns det bättre igen.

Jag är är inte bara jävligt peppad, jag är dessutom grym!
---------->
Och jag har självklart inte använt Google, vad tror du om mig? Eat that Lars Ulrich!! :) Jag vet ju att albumet sägs heta Metallica samtidigt som man alltid sagt att det inte heter någonting alls  men också alltid refererats till som "The black album", så jag valde det sista. En lite kuggis dock som jag inte tycker kastar någon skugga över mina Metallica-kunskaper ;)

Det här kommer bli mina kompisar för kvällen (eftersom jag inte fick med mig nån)
image69
Rock on!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS. Onsdag blev så galen så det orkar jag inte ens skriva om nu, kanske får in det till helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0