virrigt

Det blev ingen fest igår så jag och Canita gick till Treat och drack öl istället. Jag glömde ju min dator hemma på morgonen och var på väg att gå hem och hämta den när jag kom på att jag kunde sno Mårtens istället. Sen när vi kommit fram till Treat kom jag på att jag glömt att hämta ut nycklarna som jag lämnat in för att göra kopia. Så det var bara att traska tillbaka till Sahlen-huset och sen bortåt igen, kändes skönt att jag inte gått hem för att hämta datorn för då hade jag gått sen streckan sex gånger samma dag. Jag är så virrig ibland.


Sara kom förbi också och vi satt där och pratade och spelade musik tills de stängde (vi hängde t.o.m. kvar kanske en halvtimme efter). Sen hade vi tänkt att gå till Ohlsons men dom hade stängt så det blev taxi till East. Träffade ett par australiensare som var roliga att stå och prata med lite, gillar det språket :)

image189
Rätt så sent blev det och rätt så trött var jag imorse. Jag hade precis vaknat när Pierre ringde och sa att han saknade mig där, jag undrade var han menar eftersom han är på semester men då hade han så lägligt kommit in för dagen för att fixa lite fakturor. Så lägligt just den dagen då jag försovit mig nån timme. Fick skynda mig iväg till jobbet. Så fort jag kom in så gick vi till Espresso house för att snacka lite. Det har varit en rätt soft dag men jag är ju så trött så jag håller på och somna.


Ikväll blir the Simpsons! Tog en kul bild när jag var på bion i onsdags :)

image188
Tommy blev lite besviken för han ville se den i USA men jag tycker att den är alldeles för gammal för att se där. Då ska man ju ta nån som inte kommit till Sverige än. Vi får väl se hur det blir.


Nu spöregnar det och jag och Ulrika ska ta oss ända till Söder, så opepp :(
(men det är trots allt helg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0