love justin!

Ikväll var jag och Sara på Justin-konserten. Den var grym!! Timberland var en liten överraskning (även om vi misstänkte det innan), tyvärr inte Nelly men hon var med på stora skärmen. Träffade Susan och Anna en snabbis innan vi gick in. Har inte sett Susan sen förra sommaren, hon har fått en liten kula nu, mysigt :) Anna har också hunnit både bli gravid och fått en dotter som fyller ett år sen vi sågs sist. Det är ju sjukt vad tiden går fort.

Jag var tyvärr lite trött för jag, Ulrik och hans bror David hade en liten spontanfest hemma hos Ulrik igår kväll efter en middag (jättegod fetaost-sallad), som slutade med att två till anlände och att det även blev spontant pyjamasparty. Sov kanske fyra timmar men var ändå på jobbet redan 7(!!) imorse, sov på en halvoskön soffa så då sover man väl inte så bra kanske. Men det får det vara värt älskar dom killarna, världens roligaste och mysigaste norrlänningar alltså, skrattar alltid så otroligt mycket när jag är med dom.

Konserten var som sagt väldigt bra dock, he really bringing sexy back! :)
älskade honom i Alpha dog
Älskade honom i Alpha dog. Älskade förresten hela filmen, det får bli dagens tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0