drug dealer

Glömde ju skriva igår att jag fick en ny present av Björn! Eftersom han läst här att jag inte äter godis och jag sagt att jag läst ut boken jag fick av honom sist så fick jag en ny pocket, "Milda makter" av Arto Paasilinna. Det passade perfekt eftersom jag tänkt flera gånger att jag ska läsa nånting med honom och pappa frågade senast i förra veckan om jag gjort det och att jag annars måste låna någon av alla bokband dom har av honom. Så fort jag är klar med X:et så ska jag ta den. Björn är så gullig och omtänksam, har saknat min vän under den här månaden och ser fram emot lördag :) Även Johanna sa att hon kanske skulle komma förbi senare på kvällen och Åsa ringde idag och sa att hon och Jonas är i stan i helgen och frågade om dom också fick va med. Ska bli jätteroligt.

Idag har det inte hänt nånting, förutom att Micke Fridh, Johanna, Sara F och Åsa har ringt och pratat ett tag, det är trevligt, känner mig inte helt isolerad då.

Sen har jag blivit langare till min pappa också, han brukar käka Diklofenak när han har ont och nu har han jätteproblem med en fot men var slut på tabletter (dom är ju receptbelagda) och alternativen hjälpte inte. Jag sa att han kunde få av mig eftersom jag hade så mycket (min läkare har skrivit ut ungefär dubbelt så mycket som jag behöver, och jag hämtar ut dem för det kan ju alltid komma till användning). Idag sa pappa att foten blivit mycket bättre eftersom han äter "mina tabletter" var tredje, fjärde timme. Jag sa åt honom att det inte var så smart eftersom jag fått order om att inte äta dom mer än tre ggr per dygn och att han kanske borde dra ner lite. Tur att det inte handlar om mina starkare tabletter, då hade det verkligen varit snack om knarklangning.

Jo förresten, jag har bestämt mig för att inte gå in för att göra mina två timmar på jobbet imorgon. Det härjar tydligen kräksjukan på vår avdelning (fem av åtta har varit hemma) och det känns inte värt att riska det för en snabbvisit. Får testa på måndag istället.

Eftersom jag inte har några kort idag så lägger jag in några bilder från min arbetsplats när jag var och hälsade på den en snabbis förra torsdagen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Har inte fått ledigheten bekräftad ännu, men sett på listorna över lediga tider att mina är lösta :)
Så som det ser ut nu så kommer jag den 19e :D

2007-11-30 @ 14:03:45
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0