färgkoordinerade goa vänner

Efter att ha varit utan socialt umgänge i en vecka (utom min underbara familj då såklart som tar så väl hand om mig) så har den här veckan varit lite mer aktiv.

Björn kom förbi efter jobbet i tisdags för att underhålla mig lite. Vi låg och pratade i mitt nya hem sängen och det var kul att träffa en kompis, jag som annars träffar vänner så gott som varje dag har ju minst sagt lite abstinens nu. Fick en pocketbok som jag ska läsa så fort jag är klar med den bok jag håller på med nu och en jättekartong Geisha. Jag äter ju inte godis men spar den gärna i en och en halv månad eller delar med mig till familjen, det var väldigt gulligt hur som helst.
image307
Rosa hare och rosa Geisha från Krambjörn


Igår kväll kom det ett blommogram med jättefin bukett från jobbarkompisarna med hälsningen "Vi tänker på dig och saknar dig". Dom är så söta, blommogram är ju det bästa som finns! :)
image308
Rosa blommor från New Media


Ikväll var Johanna här och hälsade på, vi har inte setts sen innan USA, dvs i juli! Vi låg och pratade och åt ugnspannkakor och drack kaffe med mamma & pappa, det var jättemysigt. Förutom blommorna nedan fick jag även ett blockljus, pistagenötter, en Daim, en sockerfri Menthos och 1,5 liter Pepsi Max :) hon är ju rolig (men känner mig väl ;)
image309
Rosa blommor från Joel

Alla är så goa men jag uppskattar minst lika mycket alla som underhåller mig per telefon och sms, det är ju rätt trist att bara ligga hemma så det är jätteroligt när ni vill prata med mig lite eller skickar uppmuntrande sms och mail, kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att se att du nu känner dig bättre, så att du kan knappa på datorn, känns som om du är på bättringsvägen :)
Tycker det är jättetråkigt att inte ha dig nära i stan, och så bryter vi ju vår söndagsrutin ytterligare en gång.. :(
Krya på dig nu! STOR kram

2007-11-18 @ 12:00:51
URL: http://thisissara.blogg.se
Postat av: Kattis

Så det var diskbråck alltså... Fy vad jobbigt!! Såg ju inte så skönt ut där du låg på britsen... Lovisa skickar många pussar till sin gudmor och hälsar att hon saknar dig!

2007-11-19 @ 09:31:14
URL: http://kalovi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0