i got life

I fredags fyllde Jessica år och när jag ringde för att gratta och hörde att typ hälften av mina närmaste vänner var där bestämde jag mig för att jag måste orka ta mig till Saras födelsedags/efterrenoveringsfest igår lördag. Jag saknar mina vänner så fruktansvärt och dör snart av sociala abstinens.

Jesper skjutsade mig dit strax innan nio och då var festen i full gång. Jag gav i present till Sara, Jessica och Johanna (för tidig julklapp) att dom ska gå och se finalen av Idol i Globen om två veckor, dom verkar nöjda (och jag med så länge jag slipper gå med ;) Jag höll mig stående länge och när det blev jobbigt så gick jag och la mig i Saras säng där fler gärna anslöt. Det var lite intressant att vara ensam nykter (förutom Jessica som gick rätt tidigt), det är inte så vanligt kan man säga. Folk droppade av efter tolv och jag och Björn tog taxi hem vid halv två.

Ryggen mådde ganska bra under kvällen, det jobbigaste var (lika som med centrumutflykten) att vara ute bland folk. Jag kände mig ganska "snurrig" och överväldigad av allt runtomkring mig, efter ett tag vande jag mig dock men det kommer nog att ta ett tag innan jag är den gamla vanliga party-tove igen :(

image323
Me and my girls (some of them), Jossan, Jessie och Evisen

                   
Skönt (och lite läskigt) att träffa folk igen


image328
Har saknat Sara otroligt mycket under dom här veckorna,
den abstinensen har nog varit den värsta, miss u honey!


            
Inget kalas utan krash, Sara fick plocka fram dammsugaren framåt
ettiden - Jag skapade bedroom party - En kille var tydligen gammal
naprapat - Dock hävdade han att det inte ingick att vara fotomodell :)


image333
Do we still got it?...


       
När jag och Björn åkte hem stannade Johanna
och min kamera kvar på efterfesten :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka härliga partybilder :D
Saknar ju alla massor när man ser dem... Hoppas jag hinner träffa gänget när jag kommer upp till jul ;)

2007-11-26 @ 21:26:05
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0