full of expectation

Idag har det mest varit fokus på bloggen som vi ska lansera till Roberto Cavalli at H&M-kampanjen imorgon. Det blir en blogg där man kan följa hur samarbetet mellan Cavalli och H&M har gått till och det är en jättebra tjej från oss som kommer att skriva den. Jag är projektledare för den (chefsredaktör står det i verktyget ;) och det har varit mitt skötebarn de senaste månaderna och framförallt veckorna. I slutet på förra veckan var det som sagt lite drama men det ordnade sig bra till slut.

Veronica har hjälpt mig jättemycket (tycker det låter så töntigt men hon har verkligen varit en klippa!) och hon, jag och Catarina kommer tillsammans (med resten av H&M såklart) se till att det här blir det bästa vi har gjort digitalt på webben! (väldigt kaxigt kanske men när det är så mycket meck och tjafs kring något som man brinner för så måste man verkligen slå på stora trumman och säga att det kommer att bli hur bra som helst, annars kommer inte cheferna att köpa det). Hela kampanjen i sig kommer också att bli toppen men huvudkampanjen lanseras inte förrän 26/10, imorgon är det bara en teaser där bloggen är det stora. Jag lägger ut länken imorgon när det är lanserat.

Kände mig lite piffig idag med röda strumpor och svarta pumps :)

Till det svarta byxor och en röd munkis med hög krage (äntligen har även H&M insett att vi måste skaffa sånna...efter ett år) och ett speciellt svart tryck på. Ulrika sa att jag var "snuttig" i mina strumpor och skor (det är bara hon som kan använda sånna uttryck på ett positivt och icke töntigt sätt) och jag sa att jag kände mig för matchad med det röda men hon poängtera att det inte gjorde nått eftersom stilarna på under och överkroppen är helt olika och det var ju också det jag ville, man ska aldrig vara för matchad :)

Jag köpte äntligen ett par vita sneakers igår efter snart ett års letande, det blev ett par Puma First Round. Jag har ju sagt hela tiden att jag inte vill ha några högra "eftersom det blir så varmt på sommaren", men nu är det ju fan inte sommar längre så det kändes bara smart att ha ett par vintersneakers. Och gulddetaljen som jag tyckte var så viktigt förut har jag nästan tröttnat på så det känns också bra att det bara är en liten guldlogga och ingen stor Nike swoosch tex (som jag också tittat på). Ville ha ett par nättare och mer feminina egentligen men har inte hittat några som jag gillar i övrigt. Över huvud taget så var det inte riktigt sånna jag letat efter men nu när jag köpt dem så gillar jag dem ändå och idag bestämde jag mig för att behålla dom, 850:- bara också, det är ett klipp. Kom på efteråt att det är exakt sånna som Tommy har och som jag sa om i våras att jag letar efter liknande "men mer feminina" :) men det är en unisexmodell så det funkar.

Från Pumas hemsida - Från mitt golv

Jag och Veronica hade nog behövs och kunnat sitta kvar hur länge som helst ikväll men eftersom hon skulle på en date vid åtta så åkte jag tur var iväg till Eva som vi bestämt. Det var jättemysigt att ha en tove-eva-kväll som det var länge sen sist. Synd att det blev så sent men vi får göra det igen. Jag fick en födelsedagspresent av henne (jag har ju redan hunnit glömma bort det så det var en kul överraskning) ett jättefint guldfat från Indiska och blockljus att ha på. Känner mig lite peppad att ordna höstfint hemma, men först måste jag ju röja och det kan nog dröja ett tag :( Gick hemåt vid elva och nu måste jag "bara" göra en feedbackkorr innan jag går och lägger mig. Vi ska vara på plats senast åtta imorgon bitti så det gäller att vara pigg och fräsh då :)

PS. Har uppdaterat gårdagens inlägg med Kiffans bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0