helljus?

Måste ju göra ett dagens inlägg också (för det som har gått så himla bra hittills), kom hem från jobbet precis och hade bestämt mig för att varken sätta på datorn eller TV:n, men men...

Hoppas att det går att somna nu, var ute i Fresta igår och gick och la mig "redan" tjugo i ett på natten (allt är relativt, ändå 1,5 timme tidigare än vanligt) och tänkte att det var så himla bra. Men tji fick jag, låg och ved på mig över en timme tills jag började somna in i korta perioder, men aldrig särskilt länge. När mamma ringde upp imorse vid tjugo över sex så kändes det som jag inte sovit någonting. Fast jag pratade med fler personer idag som också haft jättesvårt att sova inatt, bla Lina som knappt sovit nånting och som jag frågade om hon trodde att det kunde varit "helljus". Ja ni kan ju gissa vad det var jag försökte få fram, vad jag har sett på prognoserna så är det inte helljusdax men vem vet ;)

Har några få kort sen i helgen också men dom får jag lägga upp sen (jo jo, vi vet ju hur det brukar bli med det). Nu måste jag sova! satt faktiskt och gäspade i taxin hem så jag tror att det ska gå bra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0