soft helg

I fredags så lanserade vi Cavalli-kampanjen, det var/är en del strul men ändå så skönt att äntligen få ut det som man jobbat med i ett halvår ungefär.

Jag firade det med hemmamys med Jessie, Sara L och massa drinkar. Efter några timmar mös vi vidare på Spy bar :)

image289
Jessie försöker att inte skada sina välmanikyrerade naglar :)

image291
Söt tjej

image292
Coola brudar på Spyan

image293
Jag ser lite skeptisk ut (med all rätt visade det sig sen, jag har alltid "för roligt" på Spy Bar)


På lördagen sov jag väl mest som vanligt och på kvällen kom Björn och vi hade hemmakväll med vin och massa snack. Det var jättemysigt att ha en helkväll med honom själv, vi har ju knappt träffas sen jag kom hem så man hade lite quality time att ta igen!
image296
Björn posear med min hångelbok

image295
Jag kör mitt "få-ut-det-sista-ur-bag-in-boxen-trix"...

image294
...Björn är skeptiskt och tror att han lyckas bättre med rödvinsmössan (som han hävdade fanns kvar även på söndag morgon)


På söndag var det den vanliga söndagsrutinen med Sara, dvs softa hemma på förmiddagen, Ginos i några timmar på eftermiddagen, sen softa hemma på kvällen igen (dock inget "Ensamna mammor" i Solna idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0