28

Nu orkar jag inte skriva något mer idag, dagen inlägg får skrivas imorgon (kan ju bara säga att det gungar fortfarande Sabrina och det har inte med vinet att göra ;) men jag måste ju bara påpeka att jag sen två timmar tillbaka är ett år klokare och ett år närmare 30. Bring it säger jag bara, jag har ingen som helst åldersnojja!

Undrar om någon kommer och ger mig frukost på sängen imorgon? Då måste dom baxna sig in bland all min skräp först och det är nog inte riktigt möjligt :S Tur att jag ska hem till mamma & pappa på kvällen så jag slipper se eländet.

Fick en länk till en bra låt av David, vi har ju missat den när vi var i USA men det har ju tydligen spelats mycket här. Har lyssnat på den ungefär 25 gånger nu ikväll men bara en gång till! sen ska jag sova. Luv u Winnerbäck! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0