birthday (depp) girl

Det var ingen som kom och sjöng imorse, jag var verkligen jätteförvånad...

Däremot sjöng dom för mig när jag kom in till jobbet så att det räcker för hela året! Pierre reste sig upp och drog igång en allsång bland New media när jag klev innanför dörrarna och eftersom vi sitter i kontorslandskap och precis som i hörnet av ett L så hörde ju hela Inredningsavdelningen och Reklamavdelningen det också. Efter sista hurrningen så spontan-films-apploderade hela reklam och jag satt och skämdes lite :) När jag skulle sätta igång datorn så upptäckte jag att den inte var med och efter jag stallat lite så var det bara att traska hem och hämta den. Eller trask och trask, jag går ju rätt fort om jag vill och jag var tillbaka på drygt en halvtimme (det brukar ta typ 20 min enkel väg).

Lunchen kanske jag skulle ha ätit med Sara F men eftersom vi hade ett möte på Sveavägen 12.30 gällde det att skynda sig så jag, Carina, Veronica och Helena gick och åt Tex Mex istället. I övrigt så vad dagen mest bara möten och jag hann knappt sitta på min plats men såg att jag fick massor av mail, sms och meddelanden på Facebook, tack alla! jag är inte så bra som ni på att komma ihåg födelsedagar (FB hjälper väl men ändå). Stenis ringde också på förmiddagen och det var kul, har inte pratat med honom sen jag kom hem.

Vid halv fyra gick vi i gruppen och fikade på Café Madeleine Café (inte Espresso House för en gångs skull, på mitt initiativ, vi lär oss på kursen att bryta gamla inrutade mönster...just det, kursen får jag berätta om nästa vecka), det var trevligt men jag var tyvärr tvungen att skynda iväg rätt snart ut till Danderyd för att åka med mamma och hennes kollega hem.

Hemma i Fresta blev jag ompysslad och fick god mat och dryck, Biff Rydberg var beställt och min favorit glass, maräng och daim-tårta till kaffet. Det var mysigt att träffa dom men over all kändes dagen rätt så trist av nån anledning och på kvällen kom en riktig depp, vet inte exakt vad förutom att det känns som att hela livet sugen, ni vet bara "en sån där dag" :( Var tvungen att jobba lite och det gick skitsegt när jag skulle ladda upp tunga bilder till vår Mediabyrås FTP vilket gjorde mig ännu mer irriterad. Försökte chatta lite för att muntra upp mig och det blev faktiskt bättre men jag tror mest jag var otrevlig och jobbig när dom bara gjorde allt för att muntra upp mig, var otrevlig mot Barry (använde meningen "are you stupid" vid ett tillfälle) och bara trist deppig mot David, jag är en hemsk människa. Hoppas att det blir bättre imorgon.

Nu är födelsedagen över sen 42 min, nu är det bara att vänta till 29...


Födelsedagsmartini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0