busy week - lördag

Jag vaknade vid nio och kände mig pigg men också att det inte skulle vara någon bra idé att gå upp, somnade om till halv tolv då jag vaknade av ett sms (det är väl den bästa väckarklockan va). Softade i soffan hela dagen. Hade blivit inbjuden till Gay-lördag hos Håcan (som ju även bor typ granne med mig) av Mårten dagen innan, utflyttnings/födelsedagsfest med Sing star och Buzz. Det lät hur kul som helst men jag hade bestämt med Jessica dagen innan att vi skulle ses och även om jag gärna gått till Håcan så ville jag verkligen träffa henne, det blev så kort möte sist.

Vi möttes vid Medis kl åtta och gick till Underbara Bars Bistro och käkade jättegod mat! Sen åkte vi till Zinkensdamm till en bar där Micke, Björn, Jens och Börje kollade på fotbollen, vi kom lagom till de sista 10 minutrarna och hejjade fram Sverige till...oavgjort :) Därefter gick vi alla till Marie Laveau och tog några drinkar. Killarna hade innebandymatch dagen efter så dom drog hem tidigt (strax efter tolv) och jag och Jessie skulle precis gå till Gondolen och ta en drink med Jossan, Ernest, Henrik och Bernard när dom ringde och sa att dom var på väg hem :(

Vi gjorde ett sista ryck och vinkade, efter mycket möda i regnet, till oss en taxi för att dra på Stureplan men när vi åkt några meter kände vi hur trötta och opeppade vi var och tänkte att vi för en gångs skull skulle vara sådär vettiga som man annars aldrig är. Så Jessica hoppade av vid Slussen och jag tog taxin vidare hem till mig. Det var faktiskt riktigt skönt att komma hem redan vid två, tyvärr tog jag ju inte riktigt vara på det utan satte mig vid TV:n och hittade till slut en serie jag ville se, la mig ner i soffan och vaknade kl 6 dagen efter. Inte direkt att göra det bästa av situationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0