busy week - onsdag

På onsdagen var det första gången som jag på riktigt vaknade och kände mig vettig i skallen och hade sovit rätt bra under natten, bara vaknat några gånger. På eftermiddagen gick jag och Veronica till Great Works för att få designpresentation av Cavalli-kampanjen, det var ritkigt snyggt och känns jättebra. Det var så himla soligt och varmt och jag var inte alls sugen på att gå hem och sätta mig i min lägenhet utan föreslog istället att vi skulle sätta oss någonstans. Det blev "Sommar på Odenplan", en uteservering med sköna soffor, och den här dagen, mycket sol. Hon skulle göra naglarna 18.30 så då ringde jag dit Sara L istället.

När det blivit för kallt för att sitta ute gick vi till Tranan där vi hittade en något äldre man som satt för sig själv och såg ledsen ut och som blöhjärtade Lindholmarna inte kunde låta bli att prata med. Han hette Mario och satt och väntade på sina konpisar som sen när de kom visade sig vara två coola killar i vår ålder. Jag pratade mest med Markus (i glasögon) som bodde i Karlstad och var trevlig. När dom stängde ringde killarna taxi och vi åkte in till Spyan. Det var väl ungefär här man borde ha packat sin handväska och gått hem istället men det blir inte alltid som det borde. Den tredje killen (palestinasjalen) var väl nån slags VIP och vi kom in utan att betala vilket var skönt.


Vi dansade och snackade och hade hur kul som helst, lite för kul för vi stannade tills de stängde vilket inte är riktigt ok på en vardag. När vi skulle gå ut tappade jag bort Sara och var tvungen att ta med mig hennes jacka, som jag hade tagit hand om, hem, stackarn fick åka utan den hem. Somnade så fort jag kommit hem och ve och fasa, glömde ställa klockan (märkte jag dagen efter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0