busy week - tisdag

Man skulle ju kunna tro att jag skulle vara stenhård på det här med bloggande efter att jag har lärt mig på resan men det har nog snarare varit tvärtom, det är skönt med en paus (men en hel vecka är ju kanske lite överdrivet).

I tisdags var det en soft dag, jag var lite trött från dagen innan men helt ok, Sara kom förbi och vi hade en skön slams-lunch :) På eftermiddagen skulle jag och Veronica ha överlämning av mina kampanjer tillbaka till mig men vi fick inte igång hennes trådlösa nät så vi fick sitta och hänga med IT Supportkillarna på deras rum i sisådär tre timmar eller något. När det var klart orkade vi inte sätta igång eftersom klockan var efter fyra och vårt blodsocker var i bott, när vi kom tillbaka till kontoret hade Carina köpt massa godis så Vera fick snabbt upp sitt igen men själv är man ju duktig som vanligt ;) och tog ingenting.

På kvällen hade jag och Eva myskväll och käkade sushi på min favvorestaurang, han hade inte glömt bort mig trots att jag varit borta så länge och kom till och med ihåg min nya favorit som jag började med i somras (8 lax och 2 avokado istället för 10 lax) :) Efter det gick hem till mig och mös i soffan under filten med marängswiss och Idol, det var så nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0