busy week - torsdag

Jag hade ju som sagt glömt att ställa klockan och är ju inte direkt morgonpigg så Pierre ringde och väckte mig vid tio. Jag fick panik och kastade mig upp men när jag satte mig vid datorn kände jag att jag lika gärna kunde jobba hemifrån, jag mådde bra (dvs kommer inte däcka i sängen igen), hade inga möten och orkade inte komma in och höra de andras kommentarer om att jag försovit mig. Mailade Pierre och berättade som var helt ok med det (och t.o.m. skickade peppmail senare under dagen, jag har en för go chef :)

Fick en hel del gjort även om jag blev lite trött framåt eftermiddagen, somnade till en timme efter fem och var helt död när jag tänkte gå iväg för att fixa innan Barrys besök på kvällen. Så jag ringde och sa att det inte blev nån öl och bad honom gå och köpa sushi och Cola på vägen, han skrattade och sa att jag var otroligt lazy och jag höll med men sa att nu är det tyvärr så :) Det var gott med sushi och ett trevligt besök även om jag vid åtaliga gånger höll på att somna i soffan. Han satt och läste holländska nät-tidningsartiklar för mig och visade holländska reklamfilmer på Youtube för att försöka hålla mig vaken.
 
Han säger så mycket roliga/dumma ;) saker som jag ju känner mig tvungen att citera här som vanligt men den här gången var jag för trött för att komma ihåg allt och det är nog bra för han var nervös efter varje mening han sagt för att jag skulle dela med mig av det till alla andra. You can be calm this time Barry, no worries. När han gått vid halv elva hade jag precis blivit lite piggare igen och satte mig vid datorn till efter tolv nån gång då jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0