I'M BACK

Imorse 07.20 svensk tid landade jag på svensk mark igen, har väl klarat jet lagen rätt så bra tycker jag men är ändå för trött för att orka skriva något längre, det får bli imorgon istället. Kan ju bara säga att det här har varit den bästa månaden i mitt liv och jag hoppas att ni har följt vår resa på bloggen (trots att det inte kom så många kommentarer) för hur duktig jag än är på att prata mycket så kommer jag omöjligt att kunna berätta om allt vi har varit med om. Som Mårten sa "USA for president"  :) (det är ett tecken på att något är väldigt bra)

Nu ska jag sussa, det var exakt 50 timmar sen jag gick upp ur sängen och därefter har jag bara sovit någon timme åt gången på planet. Hörs mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen hem gumman! Vet hur det är med tröttheten. Ska till jobbet på utbildning nu, efter att ha sovit 3 timmar... Planet från Turkiet var försenat inatt, men sova får man göra när man blir gammal eller nåt ;)
Ha det bra! Kram

2007-09-02 @ 08:45:23
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0