jag är ju knäpp (som vanligt)

Om snart fyra timmar ska jag upp, ändå sitter jag här och håller på, ska dock försöka fatta mig kort.

Igår hade jag inget planerat, försökte få ut Canita men hon hann inte. Satt, som vanligt när jag inte har något att göra på kvälle, kvar på jobbet. Efter sex pratade jag med Jessica och då sa jag att vi nog måste träffas den kvällen med, jag måste komma därifrån. Hallå jag skulle ju hem och packa! men det går inte, jag har noll självkontroll. Hon var sen från gamla jobbet i Sigtuna så klockan hann bli halv nio innan jag var hemma hos henne. Hon bjöd på god tacopaj (jag älskar paj) och vi satt i timmar och pratade om livet. Sara tipsade om en bok i söndags som heter "He's just not that in to you" som bygger på det kända Sex and the city-avsnittet med samma namn, Jessica hade den och jag fick låna. Känner väl inte direkt att den är så aktuell för mig just nu men om jag nu ska kasta mig ut i singellivet igen så kan det ju vara bra att förbereda sig :) Klockan blev sent och jag sov över, satt uppe vid datorn till halv två vilket är lika idiotiskt som vanligt men jag fick mycket gjort.

Idag var det skönt att vakna upp hemma hos någon annan, eller rättare sagt med nån annan. Som jag skrev på min msn, jag kan/vill inte va själv längre, måste alltid va med nån, det är fruktansvärt. Vi kom iväg i tid till jobbet och jag lyckades återigen hålla höstlöftet jag gav till mig själv igår om att alltid komma in senast halv nio. Dan har varit rätt så busy och över lunchen var jag och fixade håret. Carl var nyfiken på resan och jag berättar ju gärna, hamnade i "längta-tillbaka-spåret" lite väl mycket ett tag, nästan för jobbigt att prata om det. Han klippte upp håret rätt så mycket så på vissa ställen är det väldigt kort, jag tog ett foto så så fort jag snott Veras dator ska jag visa.

Samma sak i kväll igen, satt på kontoret till halv nio (Pierre satt med mig till sju iaf) for no reason, jo jag jobbade ju samtidigt som jag gjorde ovettiga saker (David pushade så för hur bra det är med bilder på Facebook och då var jag ju tvungen att testa...och sen fastna med det) men ändå. Hemma fastnade jag vi datorn igen och först vid halv tolv började jag packa väskan. Pass, pesetas och prit, nio eller nått går flyget imorgon, senast sex ska vid träffas vid Arlanda Expressen, väckarklockan står på 04:45 (nu är den exakt 00:45) ....pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0