london - söndag

På söndagen vaknade vi flera gånger eftersom vi redan vid åtta fått vår behövda sömn men eftersom Maria aldrig kom och puttade ut oss så sov jag ända till tio (veronica gick upp lite tidigare). Efter frukost var uppgiften att få ihop resväskan och packningen, det var ju lättare sagt än gjort och jag fick till slut inse att det inte skulle funka och låna en bag av Micke.

Vi gick till Whole food igen och handlade lunch i deras fantastiska "buffé" där man kan plocka precis det man gillar av hundratals varma och kalla rätter och sallader och grönsaker. Gick hem och åt framför den andra hyrda filmen, Perfect stranger med Halle Berry och Bruce Willis, det höll inte måttet tycker jag, framförallt inte huvudrollsinnehavarinnan var dålig i sin tolkning som den avslappnande men sluga reporten, Bruce å andra sidan och Giovanni Ribisi är ju alltid geniala (trots dålig film i övrigt).

När filmen var slut fick vi skynda oss att packa ihop våra grejer, säga hej då till Maria och Oliver (Micke var tvungen att åka iväg till jobbet tidigare) och kasta oss in i en taxi till Paddington. Hemresan gick bra och jag köpte Whiskey och en del godis i tax freen, vet inte riktigt vad jag ska göra med godiset men jag tror att jag har bestämt mig för att jag får äta lite imorgon faktiskt, det är väl ok eller vad tycker ni? och sen ge bort massa såklart.

Kom hem med taxi från Arlanda Expressen strax efter elva och var uppe och surra ett tag innan jag gick och la mig i min stökiga lägenhet (jag vet exakt vad jag önskar mig i födelsedagspresent, en städerska!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0