sail away with me

Yeah I wish att man kunde göra något sådant, men igår var jag iaf och hälsade på Sabrina i seglarbåten hon lånat en vecka av en kompis som bor där permanent, den ligger vid Waldermansudde men världens finaste utsikt och mysigt vattenkluck. Tyvärr så är ju min kamera paj så det blir bara en bild från min mobil, sen tog vi kort med Sabrinas mobil men hon har inte skickat dem än.


Sabrinas är tillfällig kapten :)

Vi åt pastasallad och drack vin, en del killsnack blev det ju också och då kom den obligatoriska glassen fram (det är inte bra att va singel, kommer ju gå upp hur mycket som helst juh :) Det var mysigt att sitta där nere i kabyssen (heter det inte så?) medan båten gungade lugnt. Ett tag blev det lite väl rockigt och det kände jag även när jag kommit hem och hela soffan gungade, det sätter sig snabbt i balanssinnet och eftersom jag blir lätt åksjuk och nog har ett rätt så känsligt balanssinne så verkar det ha satt sig bra där.

Jag åkte hem efter halv tio och ringde Helena och snackade på vägen hem. Det var jättemysigt, har inte pratat med henne sen midsommarafton, bara något litet mail, det fanns mycket att ta igen och vi pratade i alla fall en och en halv timme minst. Sen satt jag vid datorn och lallade några timmar och la mig sen stentrött vid två för att sova 4,5 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0