still booooring

Det kändes inge bättre när jag vaknade, med tanken på att sist jag vaknat upp i en säng var i La Jolla ett antal mil härifrån så var det inte så ballt här hemma på Birger Jarlsgatan. Jag vaknade första gången innan tio och sen en gång var 30:e-60:e minut och var olika mycket trött. Först vid två gick jag upp :(

Satt vid datorn och chattade lite, bestämde några dater för dagen och vid tre gick jag ner till Ginos för att träffa Sara. Det var så himla skönt att se och prata med henne igen. Jag kände mig dock som ett vrak, det är inte mycket som är rätt med kroppen nu alltså men hon var rätt så bakis så vi matchade varandra bra och blev båda lite bättre efter en pastasallad och kaffe.

Vid sex skulle hon åka och äta middag hos sin mamma så då drog jag hem till Jessie på Söder istället. Hon har flyttat under tiden jag var borta så jag ville se hur hon bor, trots att det är synd att den ligger längre bort från oss andra så var lägenheten jättefin och det är perfekt läge till hennes jobb och extrajobb. Vi käkade glass och pratade tills hon skulle på date vid åtta, då skulle jag egentligen ha träffat Johanna men hon orkade inte och jag försökte få tag på Eva istället, hon var tydligen på bio med Olof så jag åkte motvilligt hem. Det blev dock en helt ok ensam kväll ändå och jag chattade vidare med folk samt tog ett långsnack med Lina på telefonen tills batterierna tog slut.

Fan jag gillar inte det här med att jag blir deppig när jag är själv, även om jag älskar att gå ut och hitta på saker med folk har jag alltid uppskattat att vara hemma själv också och ibland tänkt tanken att jag inte förstår hur jag någonsin ska kunna flytta ihop med en kille igen eftersom jag behöver mitt space. Nu känns det snarare tvärtom, jag är så van att ha grabbarna så tätt inpå mig dygnet runt (enda gången man var ensam under hela resan var när man var på toa) och det har inte alls gjort att jag är trött på dem och behöver en break utan snarare tvärtom. Det är sjuuukt....   "skärp dig!" ;) (internskämt, sorry)

Imorgon är det arbeit igen, I'm not looking forward to it men har iaf lyckats få ner inkorgen från 350 (har rensat lite under resan innan) till 75 under helgen och jag längtar ju efter mina goa kolleg såklart. Får gå och lägga mig nu så jag är pigg och fräsh imorgon! (så fräsh man nu kan vara med sex stycken gigantiska skrapsår på kroppen varav ett sitter på hakan...har inte fått upp det blogginlägget än...men kul avslutningsfest var det :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaddå orkade inte träffa dig? Det har jag inte sagt, men dessvärre idag :( Har pluggat som en gnu hela veckan, så det är berättigat. Ska jobba min första dag på en förskola ímorgon...Jag kunde inte på onsdagen, för jag var upptagen, orkar gör jag nog!!! Rätta det, tack :)

2007-09-06 @ 18:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0