tove 2.0

Igår var det en deppdag, idag känns det väl typ samma (men med mer distraktioner) men jag har bestämt att det inte ska vara så i fortsättningen. Nu är det "tove 2.0" som pierre pratat om under sommaren som vi ska jobba mot, hon som är lite duktigare, lite roligare, lite snyggare och bara lite bättre helt enkelt.

Jag ska:
- Ta tag i helgens eventuella aktiviteter
- Boka tid hos tandläkaren (födelsedagspresent från m&p)
- Kolla upp min ekonomi och planera framöver
- Inte äta så mycket godis-substitut (men dock fortsätta med godislöftet, det var inte så kul att äta igår)
- Äta nyttigare och/eller köra någon diet för att kicka igång
- STÄDA (och sen anlita en städerska...som inte snor saker)
- Fortsätta träffa mina vänner, festa och ha kul MEN sova mer på nätterna och ta mer hand om mig själv
- Jobba bort to do-listan på jobbet!!
- Göra mina sjukgymnastövningar (har grymt ont i ryggen den här veckan)
- Boka tid hos massör (med presentkortet jag fick i födelsedagspresent förra året!)
- Ringa morfar
- Boka Söderhamn
- Se till att utnyttja projektledarkursen och applicera det i mitt/vårat arbete
- Boka Winnerbäck i Gbg
- Göra typ en kalender över hösten (blev lite förfärad när första lediga helgen var första och tredje helgen i November)

- Boka in USA-reunion (inte bara ett "jobbigt" måste utan ett måste för att dämpa USA-ångesten)

Ja det finns massa fler grejer, det här var bara en början, men nu hinner jag inte för nu ska jag ta tag i punkt åtta :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Tottalill!
Hur mår du? Hoppas du mår bättre än förra veckan? Synd att du känt dig så deppig, men det är verkligen så ibland, som du skrev i ett brev till mig /...livet är som en berg och dalbana", och så känns livet verkligen!
Ikväll har jag kör och jag måste medge att utan sången i mitt liv, hade det känts lite meningslöst...Skolan går bra och det är mkt att lära och ta in. Hoppas du får en bra vecka?!!KRAM

2007-09-24 @ 16:55:58
Postat av: Kattis

Vad hände med bloggen? Kom tillbaka, tack! :-)

2007-10-01 @ 08:07:47
URL: http://kalovi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0