booored

Nu har jag varit hemma med den här sugförkylningen i fem dagar och det är ju bara så tråkigt! När jag var sjukskriven så var jag i alla fall hemma hos mina föräldrar som har en del fler TV-kanaler än jag (och så var jag hög hela dagarna också, kanske underlättade ;) men med det utbudet jag har här hemma är det stendött på dagarna. Tacka vet jag Tjuvlyssnat som kan få en sysselsatt i några dagar :)

Idag har jag försökt sova lite mer eftersom jag varit dålig med det dom senaste dagarna, tror att det hjälpte lite, ikväll är första gången det känns något bättre. På eftermiddan/kvällen har jag jobbat, skriva feedback är inte det roligaste men det är ändå kul att göra något vettigt.

Tror att jag kommer att jobba hemifrån imorgon, jag känner mig bättre nu men ändå inte helt bra för att gå till kontoret, då är det en bra kompromiss. Vi får väl se imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0