rutger jönåker, va FAAN håller du på med?

Man gör så himla många nyttiga grejer när man är hemma såhär mycket

Igår kväll kollade jag på en av de filmer jag aldrig kan se för många gånger och idag går härliga Strul från 80-talet. Den kändes alltid lite mörk och läskig (men väldigt kul) när man var liten men nu är den ju bara så B (fast fortfarande väldigt kul såklart!)


"Kommer du tillbaka och har ramlat ner slår vi ihjäl dig" :)


Hamnade för övrigt framför Gunnel Fred på 2:an i höstas, hade inte sett nått men hörde bara en röst bakom mig som jag kände igen så väl men inte kunde placera. Hon låter ju lite mysig sådär och jag kommer inte ihåg vad hon sa till sin dotter men jag kände ändå att hon var en väldigt sympatisk mamma :) coolt med sånna där skådisar som följt en sen man var liten. Men bäst med henne är ju fortfarande "Dårfinkar & Dönickar" remember? åh vad mycket bra barnprogram som gjordes på 80-talet! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nån som kommit igång med bloggandet idag ser jag :)

2008-04-26 @ 19:47:54
URL: http://likar.blogg.se
Postat av: Lina

Var nog inte så duktig när du ringde, måste varit på jobbet :P
Kul att du kommer ner. Då kan vi prata länge :D

2008-04-28 @ 14:32:05
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0