söndag (första)

Inte bra Lina, nu när jag snor den här idén från dig så kommer jag ju att köra den varenda dag istället för att skriva något riktigt :)

Dagens:
Datum:
080224
Klädsel: Första halvan myskläder andra halvan träningskläder
Frisyr: Försökte mig på en liten fläta på kvällen men håret är lite för kort
Smink: Kajal
Bästa: Catchup-samtalet med Lina på några timmar och catchup-söndagsmyset med Sara
Sämsta: Huvudvärken (så går det när man köper vin på krogen) och söndagssegheten innan träningen
Ser fram emot: Temaplaneringsmötet till sommarkampanjen imorgon bitti
Vill inte:
Skriva färdigt briefen till sommarkampanjen ikväll
Hoppas: Att känslan i magen är rätt
Kommentar: "ja jag tycker också att det är så onödigt med sex" :) säger inte vem som uttryckte det....


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas oxå på din magkänsla ;)
Visst är detta ett bra sätt att få med lite om dagen även om man är lat :P

2008-02-25 @ 09:42:44
URL: http://likar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0