a new year a new tove

...I think not

Jag tror inte så mycket på nyårslöften, har haft alldeles för många jag inte har hållit. Förra året gjorde jag "nyårsmål", dvs funderade på de mål och önskningar jag har här i livet och försökte sen tänka på att ta beslut (stora som små) för att gå i rätt riktning mot dem. Att komma fram är inte alltid det viktigaste, men man ska vara medveten om vart man vill nånstans.

I år har jag inte direkt satt ner mina mål för mig själv men jag har en idé om vad de handlar om. Nyårsafton var bra och det känns som att 2008 kommer att bli ett bra år också, det är så mycket som har hänt under det senaste året och nu kan det ju bara bli bättre....eller hur ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Go tove, go tove! Kul att du bloggar igen, o jag hoppas att new tove fortsätter med det :)
Jag försöker sova, men det går inte.. Läser lite om Australien o drömmer mig bort lite. Snart dax för en fika snart igen :) Lördag eller söndag, söndag eller lördag?

2008-01-09 @ 01:05:22
URL: http://thisissara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0