baby shower sunday (again)

Mia hade en andra baby shower den här söndagen, om förra veckans var för "singlarna" och "magarna" så var den här för mammorna. Susan och Nils med lilla Fred, Anna och Robban med Tindra (som hunnit bli 1,5 år) och en liten bebis på g som kommer i slutet på april, Hampus och Mia med min nästa älskling i magen och Kevin som stannade hemma nån timme innan han blev benådad och fick gå till en kompis, och så jag då :)

Förutom fem minuter innan Justins konsert i somras så har jag inte träffat Anna sen Susans möhippeåterträff för snart tre(!) år sen och Susan inte så fasligt många gånger däremellan så det var jättemysigt. Vi har sagt att vi får ses hemma hos Anna och Robban senare i vår på en baby shower eller efter det att bebisen föds. Mina bilder är inte de bästa och jag lyckades inte få några bilder på de övriga två "Kallarna" men jag hoppas att Susan skickar några av sina bilder.

image397image403
Kolla in charmtrollet :)

image398image399
Familjen Eliasson / Kämpe. Tindra hade fin Run DMC-tröja på sig
och tuffa rosa militärbyxor!


Mia var gullig och gjorde mina fransar innan också, väldigt skönt att ha dom fixade igen. Vi trodde vi tog den längsta längden sist men den här gången kändes det plötsligt mycket längre, kanske var en medium sist ändå, får se hur det här känns.

image401image402
No lashes                                   Long lashes

Nu på kvällen har jag och Ulrik haft lite söndagsmys, delat på en sushi och bara pratat ikapp lite. Vi pratade bla om vår spontansolglasögonsfest hemma hos honom med mig, han och bror David innan midsomras, vi kändes att det var dags snart igen. Saknar dom killarna nu när vi inte ses så ofta, här är lite bilder sen den kvällen.

image404
Bröderna Schäfer. Ulrik var och kollade på en match
med Davids 
Hammarby Innebandy innan han kom hit,
dom vann och David var "främste målskytt" med fyra
mål och två assist (på nio mål), han är så grym :) 


image405
Första gången dom såg mig efter blonderingen,
fast det var ju inte mycket till blont då om man
jämför med nu :S


image406
Ernest kom förbi och käkade salladsresterna
framåt natten, han accepterade vårt påhittade
solglasögonstvång utan knussel :)


Nu är det sovdax, imorgon ska jag möta Veronica 07.45 för en gemensam promenad till nya kontoret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0